چندتانت از خودم تقدیم به شماها
سایه های ماندگار
سنتور نوازی نوین

 

 

رديف نام قطعه اثر فرمت لينك دانلود  
1: هديه شور مي h:ch
دانلود
2: هديه شور مي h:ch دانلود
3: يادم مياد (فا مينو) h:ch
دانلود
4: يادم مياد (فا مينور) h:ch
دانلود

 

 

 




نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت20:53---26 فروردين 1391
سلام از وبلاگت دیدن کردم
تو هم بیا به ما یه سر بزن و نظر بده
دوست نداشتی دیگه نیا امتحانش مجانیه
منتظرت هستم
اومدی نظر یادت نره


negar
ساعت0:43---10 آذر 1390
ممنون بهم سر زدید بازم بیاین

بيتا ايماني
ساعت22:38---9 شهريور 1390
با تشكر از زحمات فراوان شما و تلاش وكوششي كه در درست كردن وبلاگ فوق داشيد درسهاي فراواني از شما استاد بزرگوار گرفتم حال از شما خواهش دارم اگر امكان دارد براي اين جانب تدريس خصوصي منظور بفرماييد.

مجید
ساعت11:31---25 خرداد 1390
بازم سلام
راستی یادم رفت لطفا اگه ممکنه نت های آلبوم آبی رویا از فریور خسروی رو برای دانلود بذارید
اگه مقدور نیست لطفا نت بغض از پژمان اختیاری و نت از گروه سنتور نوازان هر کدوم رو که تونستید بذارید
کوچیک شما


مجید
ساعت11:13---25 خرداد 1390
سلام
نت هایی رو که از ساخته های شما ست مثل
ریحان و ... و توی وبلاگ گذاشتین مشکل داره به صورت درشت و به هم ریخته لطفا اونا رو دوباره توی وبلاگتون بذارید
ممنون


مقالات تعلیم و تربیت
ساعت0:45---27 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز...
اگر مایل به تبادل لینک هستید من را با نام مقالات تعلیم و تربیت و با آدرس www.olomtarbiati.loxblog.com لینک نمایید و به من خبر دهید تا با چه نامی شما را لینک نمایم.





با تشکر
مدیریت و نویسنده وب علوم تربیتی


الیزابت کاپرفیلد
ساعت0:57---23 ارديبهشت 1390
سلام
من مدتهاست که دنبال ان قطعه ضربی و شاد سنتور می گردم که در چهره ی ماندگار هنگام معرفی استادان گذاشته می شد : دای دادادای دای دادادای دادا دای دادا
یک چیزی شبیه به این برخی می گویند استاد پایور نواخته برخی می گویند مشکاتیان اما به نظرم از استاد پایور باشد بهرحال اگر دارید برایم ایمیل کنید لطفا صمیمانه سپاسگزارم


zolfaghar
ساعت22:38---24 فروردين 1390
سلام خسته نباشی

چند تا نکته

اول اینکه من خودم سنتور میزنم

دوم اینکه اکثر مطالبت رو جای دیگه هم دیدم مثل نت علی سنتوری و 100 نت و...

شوم اینکه مطمئن باش هیچوقت نمیشه تئوری ساز یاد گرفت حتی به صورت ابتدایی.

موفق باشی
پاسخ:
پاسخ:سلام به روح ماهت گلم تکرار هی هست من اینارو از قصد گذاشتم برای تازه واردا دوست گلم میشه من خودم نت خوانی حتی تئوریو کامل خودم خوندم بدون حضور استاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ابزار وبمستر

عکس

دانلود